Direct naar de content

De toekomststrategie van Ahold Delhaize

De Tijd

Oog voor diversiteit is cruciaal voor de toekomstbestendigheid van de supermarkt. Dat geldt niet alleen voor de winkelvloer, maar ook voor de kantoorfuncties. Met Frans Muller, CEO van Ahold Delhaize, duikt Bert Rymen de toekomst in. Over leidinggeven aan een divers bedrijf vertelt Muller. “Het is een taak voor ons om klantvriendelijk te zijn. Daarvoor is de diversiteit van de werkvloer ook op onze kantoren nodig.”

Podcast titel: De Tijd Vooruit

Aflevering titel: Ahold Delhaize CEO Frans Muller: 'Een grote vis in een vijver kan succesvoller zijn dan een haring in een oceaan.'

Meer podcast details

Aanbevolen door Thijs van Listn

Expert

Over de podcast

De Tijd Vooruit

Ahold Delhaize CEO Frans Muller: 'Een grote vis in een vijver kan succesvoller zijn dan een haring in een oceaan.'

Aantal afleveringen:
31
Host:
Bert Rymen
Publicatiedatum:
08/02/2022
Uitgever:
De Tijd
Taal:
Nederlands

Nieuwsgierig naar deze podcast?

Deel de tip via