Direct naar de content

Succesvol zijn door goed te doen

CMO Talk

Doing well by doing good: ruim een eeuw geleden was dat al de magische mantra van Unilever-oprichter William Lever. En al ruim dertig jaar is Conny Braams in dienst bij Unilever, tegenwoordig als chief digital & marketing officer. De grootste uitdaging? De consument over de duurzame streep trekken. ‘70% van de wereldbevolking zégt duurzaam te willen inkopen, slechts 20% dóet dat ook echt.’ Klaas Weima en Adam Fields voelen haar aan de tand.

– Engelstalig –

Podcast titel: CMOtalk.global

Aflevering titel: E05 | Conny Braams (Unilever) on purpose

Meer podcast details

Aanbevolen door Thijs van Listn

Expert

Over de podcast

CMOtalk.global

E05 | Conny Braams (Unilever) on purpose

Aantal afleveringen:
8
Host:
Klaas Weima
Publicatiedatum:
01/11/2022
Uitgever:
CMO Talk
Taal:
Engels

Nieuwsgierig naar deze podcast?

Deel de tip via